Oppdatert: Måndagsrenn, telenorkarusell og klubbmesterskap 2018.

Postet av Fjellet IL den 26. Jan 2018

Måndagsrenn sesongen 2018

Fjellet IL starter opp att med skirenn kvar måndag kl 18.00. Fyrste gongen blir 8.januar i Leveld, og der går me t.o.m 5.februar. F.o.m. 7. februar går me i lysløypa i Vats.

Det er sett ei grense på 15 kuldegrader. Er det kaldare enn dette vert det ikkje noko arrangement i regi av idrettslaget.

Det blir 10. måndagskveldar i alt. Det blir servert varm saft kvar gong. Me avslutter kl 19.30

Alle får premie på jonsokaftan.

Det blir klubbmesterskap onsdag 21.mars i Vats, saman med Telenor Karusell.

Minner og om Fjelletstafetten 10. februar.

Ungane kan få registrert ein tur hvis dei går i lysløypa etter skoletid same dag, altså måndager. Foreldre må i tilfelle be om at turen vert registrert neste gong. Dette skal ikkje vera noko regel, men kan gjerast dei gongene måndagsrenna kolliderar med noko anna.

For å få dette til har me satt opp ei dugnadsliste for måndagane utover. Den som står fyrst er ansvarleg. Vedkomande må syte for registrering av frammøte og utdeling av saft. I Leveld tek Torleiv Thoen med det som trengst av utstyr. I Vats står utstyret på klubbhuset.

Mannskapsliste:

Leveld:

8.Jan                     Torleiv Thoen og Torstein Haug Hagen

15.Jan                   Vanja Tørhaug og Ola Haug Hagen

22.Jan                   Øystein Ødelien og Roar Vikanes

29.Jan                   Inge Løkensgard og Solveig Arnegard

5.Feb                    Bjørn Ove Buseth og Bjørnar Bergaplass

Vats:

12.Feb                  Geir Olav Liodden og Nils Kyrkjedelen

19.Feb                  Aleksander Norheim-Moljord og Bjørn Ola Ådnegard

5. Mars                Frode Berg Hovda og Jan Ole Hovdegard

12.Mars                2.renn Telenor Karusell, idealtid

Påmelding,klypp og saft frå 17.30 May Rose Brattegard og Torunn Torsteinsrud.

Tidtaking: Knut Lappegard og Torleiv Thoen

19.Mars               Karl Dagfinn Brattegard og Pascal Buhler

21.Mars               Klubbmesterskap klassisk (3.renn Telenor Karusell)

Påmelding,klypp og saft: Stein Arnegard og Lars Inge Kaslegard

Løype: Knut Ivar Vestli og Svein Furuhaug

Tidtaking: Kjell Grønnerød, Lars Ivar Brattegard og Robert Lappegard

Påmelding: Innen 19. mars til Kjell Grønnerød, kjell.gronnerod@gmail.com.                                Oppgi navn og fødselsår/klasse.

Viss du ikkje kan møte er det fint om du kan bytte med nokon andre på lista..

Helsing skigruppa i Fjellet IL